Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів», ви можете протягом 14 днів з моменту покупки повернути товари придбані в нашому магазині, за умови виконання всіх норм передбачених Законом. Умови обміну/повернення товару Належної якості. Стаття 9. Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів": Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням. Споживач має право обміну товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, крім дня купівлі. Обмін товару Належної якості здійснюється: - якщо він не використовувався; - якщо збережено його товарний вигляд; - Споживчі властивості, пломби, ярлики. Умови оплати доставки при поверненні: 1. При поверненні товару належної якості вартість відправки оплачує покупець за тарифами перевізника. 2. При надсиланні покупцю нового товару доставку оплачує покупець. При цьому відправка нового товару здійснюється після отримання та огляду продавцем товару, що повертається. Умови обміну/повернення товару Неналежної якості: Якщо Ви отримали товар неналежної якості або інший товар, ми обміняємо його чи повернемо кошти. Вартість доставки в обидві сторони при поверненні та обміні оплачує продавець. Процедура повернення: 1. Зателефонуйте нам та повідомте про намір повернути оплачений товар. 2. Повідомте номер декларації надісланої посилки та номер банківської картки для повернення коштів. 3. Після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші чи надсилаємо інший товар. Обмін та повернення товару здійснюється через Нову пошту чи Укрпошту, а також за адресою: Київ, вул. Сім'ї Сосніних 3. У разі виявлення пошкодження упаковки або товару при його огляді у відділенні Нової Пошти або Укрпошти обов'язково складається відповідний Акт та про інцидент повідомляється по телефону, вказаному на сайті нашої компанії.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.